برگزاری اختتامیه جشنواره «جایزه ادبی یوسف» و «شعر دفاع مقدس» 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری برگزاری اختتامیه جشنواره «جایزه ادبی یوسف» و «شعر دفاع مقدس» خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اختتامیه دومین جشنواره جایزه ادبی یوسف و هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس چهارشنبه 12 دی ماه جاری در بیرجند برگزار  می شود.

وی با اشاره یه اینکه فراخوان شرکت در جشنواره از خردادماه سال جاری انجام شده است، افزود: در نهایت پس از ارسال 75 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر یوسف در استان خراسان جنوبی، پس از بررسی داوران پنج اثر به عنوان آثار برتر شناخته شد.

فخر با بیان اینکه در این جشنواره نیز 30 اثر از نویسندگان استان خراسان جنوبی دریافت شد که پس از بررسی داوران، پنج داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس برگزیده شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهارکرد: مراسم اختتامیه هر 2 جشنواره و تجلیل از برگزیدگان به صورت همزمان و با حضور شعرا، نویسندگان، خانواده های شهدا و مسئولین استان خراسان جنوبی  در سالن «ایثار» بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام / ط آ

شناختن پنج اثر به عنوان آثار برتر در جشنواره شعر یوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.